Dinsdag 27 mei was de feestelijke opening van de nieuwe projectlocatie van ‘Limburg Centraal’ in het Stationsgebouw van Sittard. Hier kan de projectgroep samenwerken, overleggen en elkaar ontmoeten op 1 centrale locatie. Daarbij gooiden we de deuren meteen open en werden naast overheden ook ontwikkelaars, corporaties en andere betrokkenen meegenomen in de voortgang van Limburg Centraal. Een nieuwe manier van kijken naar de verstedelijkingsopgave, waarbij de intercitysteden Venlo, Weert, Roermond, Sittard-Geleen, Heerlen en Maastricht als één samenhangend stedelijk netwerk worden gezien.