Direct naar hoofdmenu / zoekveld
Home / e-Loket / Contact en informatie aanvraag

Contact en informatie aanvraag

Vragen aan de Provincie Limburg? Stel ze via de Servicedesk van de Provincie Limburg. Wij streven naar een persoonlijke en snelle afhandeling van vragen, opmerkingen, ideeën. Tevens garanderen wij dat uw klacht of melding snel op de juiste plek terecht komt.
De Provincie Limburg streeft ernaar uw vraag binnen twee werkdagen af te handelen. Complexe vragen of verzoeken kunnen meer tijd in beslag nemen. U wordt in dit geval binnen 10 werkdagen geïnformeerd over de verwachte termijn van afhandeling.

  • Brief

    Wilt u uw vraag of klacht op papier zetten, dan kunt u een brief sturen naar:

    Servicedesk Provincie Limburg
    Postbus 5700
    6202 MA Maastricht
  • Ik heb een klacht

    Heeft u een klacht over de Provincie Limburg? Via dit formulier kunt u een klacht indienen.
  • Telefoon

    Algemeen telefoonnummer:
    (0031) 043 389 99 99
    Bereikbaar van ma t/m vrij 08.00 uur - 17.00 uur.

    Voor klachten en algemene informatie kunt u op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur contact opnemen met de Servicedesk:
    (0031) 043 389 77 77.

    Milieuklachten kunt u doorgeven via
    (0031) 043 361 70 70.

    Het faxnummer van de Provincie Limburg is: (0031) 043 361 80 99.

Uitgelicht


Zoeken